שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

שאלה: למה אני לא מצליח/ה להתקשר למרכז המומחים?
תשובה: ייתכן וקו הטלפון ממנו את/ה מנסה לחייג למרכז המומחים חסום לשיחות לחו"ל.
השירות ניתן באמצעות מערכות מתקדמות הממוקמות במרכזיות בחו"ל. לכן, על מנת שתוכל/י לקבל
מענה מאחד המומחים שלנו יש צורך לפתוח את הקו לשיחות חו"ל דרך ספק הטלפון (בזק, סלקום, הוט וכו').
צור/צרי קשר עם ספק הטלפון שלך ובקש/י ממנו לפתוח את קו הטלפון לשיחות לחו"ל.

שאלה: איך אני משלם/ת עבור השיחות למרכז המומחים?
תשובה: התשלום מתבצע באמצעות חשבון הטלפון ממנו מתבצעת ההתקשרות.
החיוב יתבצע לאחר סיום השיחה וזאת בהתאם לאורך השיחה.

שאלה: איך מופיעה שיחת הטלפון בחשבון הטלפון?
תשובה: השיחה תוצג בחשבון הטלפון הקרוב כשיחה יוצאת לאנגליה, וללא כל ציון לסוג השירות שניתן, על
מנת לשמור על פרטיותך.

שאלה: זו הפעם הראשונה שאני מתקשר/ת לקו, ואיני יודע/ת לאיזה מומחה לפנות. מה אתם ממליצים?
תשובה: יש לך 2 אפשרויות: אפשרות ראשונה – בחירת המומחה מתוך הרשימה בדף המומחים
באתר AskMe . אפשרות שניה: להתקשר לקו ולבחור מתוך תפריט המומחים והתחומים שתוקרא לך במהלך שיחת הטלפון.

שאלה: המומחה שאני מעוניין/ת לשוחח איתו תפוס או לא זמין.
תשובה: המומחה עסוק במתן יעוץ ללקוח אחר.
במקרה כזה יש לך שתי אפשרויות: אפשרות ראשונה: לקבל מענה ממומחה אחר בתחום. אפשרות שניה: להתקשר שוב מאוחר יותר.

שאלה: הקו תפוס או אין מענה?
תשובה: לעתים עקב עומס הפניות ייתכן ויושמע צליל חיוג תפוס. במקרה כזה יש לנסות להתקשר
שוב כעבור מספר דקות.
במידה והבעיה חוזרת מומלץ ליצור קשר עם ספק הטלפון שלך ולבקשי ממנו לפתוח את קו הטלפון לשיחות לחו"ל
אם הבעיה חוזרת על עצמה נודה לך אם תעדכן/י אותנו בכתובת [email protected]
וציין/י את ספק קו הטלפון (בזק, פלאפון, הוט, אורנג', סלקום, מירס וכדומה) ממנו את/ה מתקשר/ת כדי שנוכל לאתר אם קיימת בעיה.

שאלה: מאיזה שלב בשיחה מתחיל החיוב?
תשובה: חיוב יחל עם השמע התפריט הראשי או ברגע שהוקש מספר שלוחה מבוקש.

שאלה: במידה ואין שיחות בינלאומיות – האם ניתן לחייג למספר אחר ?
תשובה: לא קיים מספר נוסף להתקשרות
במידה ובכל זאת ברצונך לבצע שיחת טלפון, עליך לבקש מספק הטלפון שלך (בזק/הוט/סלקום וכו')
לפתוח את הקו ממנו את/ה מחייג/ת לשירות שיחות בינלאומיות.

שאלה: מה התעריף של התקשרות למרכז המומחים ?

לא קיבלת תשובה לשאלתך?
מעוניין/ת להציע לנו הצעה לשיפור? תחום מומחיות שחסר לך?
צור עמנו קשר בטלפון 03-9533796 או שלח לנו אימייל לכתובת: [email protected]
לשביעות רצונך.
צוות מרכז המומחים של ישראל.